Fotografie
Imagini pentru SANCTUARUL DIVINEI INDURARI

joi, 21 iulie 2016

Rugăciunea Pp. Francisc

pentru

Jubileul Milostivirii

Doamne Isuse Cristoase , tu ne-ai învăţat să fim milostivi 

ca Tatăl ceresc
şi ne-ai spus că cine te vede pe tine îl vede pe el .
Arată-ne faţa ta şi vom fi mântuiţi .
Privirea ta plină de iubire i-a eliberat pe Zaheu şi pe Matei 
din sclavia banului ; pe adulteră şi pe Maria Magdalena 
din a pune fericirea numai într-o creatură ; 
l-a făcut să plângă pe Petru după trădare 
şi a asigurat tâlharului căit paradisul .
Fă ca fiecare dintre noi să asculte ca adresat lui 
cuvântul pe care l-ai spus samaritenei : 
dacă ai fi cunoscut darul lui Dumnezeu !

Tu eşti faţa vizibilă a Tatălui nevăzut , a Dumnezeului care manifestă atotputernicia sa mai ales cu iertarea şi milostivirea:  fă ca Biserica să fie în lume faţa vizibilă a ta , 
Domnul său , înviat şi în glorie .
Ai voit ca slujitorii tăi să fie şi ei îmbrăcaţi în slăbiciune 
pentru a simţi compasiune justă faţă de cei care sunt 
în ignoranţă şi în eroare :
fă ca oricine se apropie de unul dintre ei să se simtă 
aşteptat , iubit şi iertat de Dumnezeu .

Trimite Duhul tău şi consacră-ne pe toţi 
cu ungerea sa pentru ca Jubileul Milostivirii 
să fie un an de har al Domnului 
şi Biserica ta , cu entuziasm reînnoit , 
să poată duce mesajul cel bun săracilor , 
să proclame celor închişi şi celor asupriţi libertatea 
şi celor orbi să le redea vederea .Îţi cerem asta prin mijlocirea Mariei Mama Milostivirii 
ţie care vieţuieşti şi domneşti cu Tatăl şi cu Duhul Sfânt 
în toţi vecii vecilor . 
Amin 

Dumnezeu , în milostivirea sa , 

ne-a iubit într-adevăr , până la sfârşit , 
trimiţându-ni-l pe Fiul său 
pentru a lua asupra sa păcatele noastre , 
pentru a ne putea ierta şi dărui o viaţă nouă 
de pace , de bucurie , de caritate .

ISUSE NE ÎNCREDEM ÎN TINE !

Fotografia postată de Dobromir Valerica.

RUGĂCIUNE PENTRU A DEVENI MILOSTIVI 

AJUTĂ-MĂ , DOAMNE ,
ca ochii mei  fie milostivi ,
ca  nu suspectez niciodată ,
nici  nujudec după aparenţele exterioare ,  ci  discern frumuseţea în sufletul aproapelui meu şi -i vin în ajutor . 
AJUTĂ- , DOAMNE ,
ca urechea mea  fie milostivă ,
ca   aplec asupra 
nevoilor aproapelui meu 
şi  nu rămân indiferent la durerile 
şi la plângerile sale 
AJUTĂ- , DOAMNE ,
ca limba mea  fie milostivă ,
ca  nu vorbesc niciodată de rău 
pe aproapele meu , 
ci  am pentru fiecare ,
un cuvânt de mângâiere şi de iertare . 
AJUTĂ- , DOAMNE ,
ca mâinile mele  fie milostive 
şi pline de fapte bune , 
ca  ştiu  fac bine aproapelui meu 
şi  iau asupra mea sarcinile cele mai grele şi cele mai neplăcute 
AJUTĂ-MĂ , DOAMNE ,
ca picioarele mele  fie milostive ,
ca   grăbesc în ajutorul aproapelui meu ,
dominându-mi propria oboseală şi plictiseală .
Adevărata mea odihnă este 
-l slujesc pe aproapele meu . 
AJUTĂ- , DOAMNE ,
ca inima mea  fie milostivă ,
ca  simt toate suferinţele aproapelui meu .
Nu voi refuza nimănui inima mea ,
Îi voi frecventa cu sinceritate 
chiar şi pe aceia care ştiind asta ,
vor abuza de bunătatea mea ,
iar eu  voi închide în inima preamilostivă 
a lui ISUS . 
Voi tăinui propriile mele suferinţe .
Fie  milostivirea Ta  sălăşluiască în mine ,
o , Dumnezeul meu .
Amin !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu