Fotografie
Imagini pentru SANCTUARUL DIVINEI INDURARI

miercuri, 17 iulie 2013

CONSACRARE

Mantuitorule mult indurator , eu ma consacru in mod total si pentru totdeauna Tie . Transforma-ma intr-un bun supus al milostivirii Tale . O sange si apa , care tasnesti din coasta inimii lui Isus , ca un izvor de indurare pentru noi , ma incred in tine . Amin .
Rugaciune de vindecare :
" Isuse , Sangele Tau , curat si sanatos sa circule in trupul meu bolnav si Trupul Tau curat si sanatos sa transforme trupul meu bolnav , ca sa pulseze in mine o viata sanatoasa si puternica , numai dupa vointa Ta sfanta . Amin . "
RUGACIUNE DE MIJLOCIRE 
( pentru vii si morti )
Parinte Ceresc si Indurator , astazi ingenunchez inaintea prezentei 
Tale . Iubirea Ta mantuitoare sa ma salveze si pe mine pacatosul . In
numele lui Isus Cristos , iti cer , Parinte Sfinte , iertarea si harul pentru viata mea si a celor dragi mie vii si raposati .
Ca un ucenic al lui Isus , prin puterea Botezului , pe care l-am primit in dar , recunosc puterea si maretia lui Isus , Rege , Preot si Profet si doresc sa-ti cer Parinte Sfinte , prin meritele Fiului tau , 
( Se spune harul dorit ........) .
Te rog pentru Sf. Par. Pp. ...., pentru episcopi , preoti , diaconi si sufletele consacrate , misionari ; ai mila de toata familia mea , de rude , prieteni , cunoscuti , cat si pentru aceia care cauzeaza daune si probleme vietii mele ; te rog pentru dusmani , raposati si in mod special 
pentru sufletele din Purgator , care asteapta sa se bucure de vederea prezentei Tale . 
Eu iti prezint toate aceste persoane si toate intentiile lor .
Parinte Indurator , eu iti ofer trupul si Sangele , Sufletul si dumnezeirea Preaiubitului Tau fiu , Domnul nostru Isus Cristos , pentru fiecare dintre ei , pentru ca ei sa poata fi eliberati si vindecati prin Sf. Duh .
O ,  Bun Parinte , miluieste-te de noi , tu vezi conditiile vietii noastre,
pastreaza-ne pe noi si pe cei dragi noua in Inima induratoare a lui 
Isus , si ofera-ne bucuria prezentei Tale iubitoare , iti cerem aceasta Parinte Cerescin numele Domnului Isus Cristos , care a varsat Sangele Sau , pentru mantuirea noastra si ne-a castigat pentru viata vesnica in Sfantul Tau Duh . Amin .
   
Sub ocotirea Indurari Tale 
alerg , o Doamne , plin de iubire si bunatate . Desi sunt mizerabil si pacatos , ma incred in induraraea Ta , deoarece Tu esti Parintele indurarilor si Dumnezeul alinarilor , de care niciodata nu s-a auzit sa se spuna ca ai fi parasit o inima plina de incredere in indurarea Ta . 
Amin .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu